Wednesday, May 12, 2010

First time outing

Semalam, spls solat maghrib, hubby bw aku dan anak2 keluar ke salah satu mall yg menurut hubby ku agak happening, Arfa Mall. Aku yang nak keluar... sambil2 nak register aku nyer prepaid, aku nak sebey brg2 yag djual disini. Mmmmm.... panjang m tuh.... mayb mall yg hubby bw aku tu biasa2 sajer sbb kalau nak compare dgn Billion yg sesetengah org kat taman kau kata "Aiii g Billion jer", Billion tuh lg byk barang. Tapi MasyaAllah orang ramai... kat luar mall lahh.... ihik ihik.... Nak snap photo x berani sbb, kat sini bkn mcm Malaya... silap2 haribulan boleh masuk dalam... huhu...

Kalau bercakap pasal barangnyer pulak.... mahalllll.... (mmg seperti yang org katalah...). Yang aku ingat Kellogg's Cornflakes 375g kalau kat Malaya boleh dapat dalam RM9++ kat sini SDG20++.... Uhukss... Terbatuk aku.... mmg barang makan kat sini mahal2 belaka. Apa yer yang aku beli smlm... berus gigi kanak2, teh Lipton, roti, buah2an.... sbb tujuan mmg nak beli buah... hehe.... itupun dah dekat SDG50...

Kalau brg keperluan rumah mcm sabun2 tu lebih kurang jer, tapi still mahal kalau kita convert guna duit kita. So skrg cant wait utk keluar hari Sabtu ni pula. Aduhh!! boring ma...

No comments:

Related Posts with Thumbnails