Saturday, May 15, 2010

Outing wif Madams

"You never know, just might wake up one morning and feel like pinching yourself. Maybe your life is really better than you thought. With all the opportunities around us, and to change what we don't like, It's not all that bad after all"

Ila ajak keluar pagi tadi... katanya nak kedai yg jual baju2 berharga 7pd. Aku ikut sbb nak keluar2 sebey tmpat2 kat sini. Hubby kata mem2 kat sini lg familiar dan lg tahu mana murah mana mahal. Ramai juga yang pergi, 2 van. Kedai first pergi namanya Paris Mall... hehe... Paris u.... tp nama ajolah... kedai2 nya adalah macam kedai2 kat Rantau Panjang (mayb Rantau Panjang better kot). Aku beli jugalah skirt jean sehelai, aku cam biasalah.... mana tahan godaan... mentang2lah baru kenal duit Sudan nih.. kih kih....

Pastu g lah kedai 7pd nihh... mak datukkk... sikit punya byk kain baju... sampai x terhanger, main campak2 ajer... kena pilih btul2 kalau nak beli sbb maaf cakaplah... ada sesetengahnya mcm layak buat kain buruk ajer... sori yekkk... tp itu pandangan aku yg br sampai seminggu kat Sudan nih, mayb bila dah lama2 ... inilah surga membeli belah. Madam2 byk beli skirt utk anak dara mereka. Aku mmg tak nak beli, tp entah terbeli gakk... satu? no no... aku beli 3 helai skirt. 2 aku punya, 1 adik punya... hehe.... xpelah kan.. kan...

Pastu they all nak ke kedai yg jual bj kanak2 plak... aku mmg nak pegi, tp memandangkan jam dah pun menunjukkan ke angka 12, sejam lg mr hubby nak blk lunch... anak2 pun lama juga tuh tinggal (aku kuar pkl 10)... so aku balik lah.... nasib sblm keluar aku dah masak siap2... bagi makan budak kenyang2... barulah senang hati keluar... InsyaAllah kat sini selamat nak tinggal budak2 kat rumah sbb each block ada guard jaga... lgpun aku dah pesan siap2 jgn keluar atau biar sesiapa masuk rumah jika mama takde... lg pun opis babanya dekat jer... kalau lari, 2 minit x sampai... hehe...

1 comment:

WAN15 said...

hahahaha.. senang ada anak2 yg pndai entertain diri ngn teknologi hahahaha, main fesbuk lg ke along adik tu?

Related Posts with Thumbnails