Thursday, June 10, 2010

Balik...

Salam dan selamat sejahtera :-) Balik??? Eh! Bukan aku yang balik... Ila yg balik... ptg td, balik cuti sebulan ++... seronoknya ... bila turn aku nak balik pulak nih, hehe... baru ddk sebulan dah cbuk nak balik... ekekeke...sekali pikir mcm x larat jer ddk sini, bukan x larat sbb makan.. bukan!! sbb utamanya ialah mcm mati kutu tak tahu nak pegi mana... contoh; esok wekend pun x ada plan apa2... sbb xde tmpt yg boleh dituju utk menghabiskan waktu... boleh 'sick' dbuatnya... bila dua kali pikir... entah aku malas nak pikir sampai 2-3 kali, boleh gila dbuatnya pikir byk2 sgt nihh... hehehhe...

Kak Zilla pula 'back for good' petang tadi... 3 tahun dah kat sini... baik dan sgt peramah kak Zilla nih... sedih x dapat kenal lebih lama... serius sedihhh... tapi xpe rumah kat Mesia dekat2 ajer... ada jodoh kita jumpa lg yer kak... bila tgk org balik, mulalah... ahhh!! jgn dlayan perasaan nih, mcm aku penah kata kalau kita sedih jgn di'gali' lagi kesedihan tue... akibatnya ia semakin dalam dan dalam...

Anyway... hari ni msk simple2 ajer, panaskan lauk ayam golek 3hari lps yg aku prozenkan, buat acar timun yg x cukup (sbb semua dok berebut,,, sedap ker?? xdelah, acar timun nak sedap 'setaro mano' sgt ... yg penting itu masamlah... u know tekak kat rumah nihh...hehe ...pastu aku buat kari terung Indian style sbb x pakai santan... aku mls lah nak pinjam2 kecuali beras ngan minyak aku ada pinjam ngan Ila... tu kan item mandatori... beras kat Sudan nih semua beras basmathi jer, sekilo 7 ringgit ... so kalau 10 kilo dah 70... huhu dapat 2okilo kalau beras biasa...

Sambil2 blog aku dengar soundtrack 'My Girl'... yg aku donlod ms kat Mesia lagi... itu ajolah koleksi lagu2 yg aku ada... yg lain2 semua kat PC yg tak sempat nak transfer ker laptop nih...

2 comments:

iLa said...

Huhu.. ada juga nama ku disini.. hehehe..

Dah lama tak buka blog Yus ni.. rupanya dah banyak entry menarik. Kulit blog pun dah bertukar.. nampak sangatla berkurun tak jenguk kan..

yus5478 said...

weeeiii..... aku br perasan kau ada tinggal komen kat blog aku, aku br tahu ni kau tahu blog aku... hehe... malu ahhh...

Related Posts with Thumbnails